close

OurSPN特別獻禮--SPN主題螢幕保護程式

OurSPN企畫,集結Cavy、Joyce、Orinda、Poca四位設計,歷時一個月,完成OurSPN第一套原創螢幕保護程式,讓你時時能在電腦看見滿滿的SPN。由於這是OurSPN第一次推出相關螢幕保護程式分享,所以也請各位多多迴響,如果大家都覺得還不錯,未來會規劃將本項分享列為常態式的單元。

馬上點圖下載: (兩個載點擇一即可)

special download.jpg  special download.jpg

                       Mega                                badongo  

 

 

 

 

 

怎麼安裝OurSPN螢幕保護程式(請點)

 

螢保原創概念:以SPN精神及橋段重新呈現十句經典電影台詞。

螢保台詞搶先看:

1 Of all the gin joints in all the towns in all the world, you walk into mine.

2. Timimg is everything for love.Too late is as sad as too soon for undone lovers.

3. To me, you are perfect.This kind of certainty comes just once in a lifetime.Best person I ever met.

4.however, A kiss can be even deadlier if you mean it

5. Frankly,my dear, I don't give a damn.

6. I miss you. I wish I knew how to quit you.

7. You have 600 different kinds of smiles.  They can light up my life.

8. We live in a cynical world, and we work in a business of tough competitors, so try not to laugh I love  

   you. You complete me.

9. so come back to me , You make me want to be a better man

10. Once in your lifetime, someone comes along… whom you’re absolutely meant to be with. Everything feels great, stars are aligned ,body and spirit are in balance. I love you. 

 

螢保顯示圖:點我看十張圖 (可另存當桌布)

 

 

背景音樂:Darren Hayes --So beautiful

曲調優美,且全歌詞沒有提到Love字眼,卻能讓人感受到感情真摯是這首歌雀屏中選的主因,希望大家也能喜歡。

 

 

Whether I'm right or wrong 無論我對或是錯
There's no phrase that hits
不會有言語遭到攻擊
Like an ocean needs the sand 就如海洋需要沙
Or a dirty old shoe that fits
或像熟悉的鞋子最合適
And if all the world was perfect
如果這世界全是完美無缺
I would only ever want to see you scars 我反而會關心你那遺留的傷痕

You know they can have their universe知道嗎? 他們雖能擁有全宇宙
We'll be in the dirt discerning stars 但我們在平凡中找出屬於我們的恆星

*
And darling you know親愛的,你知道嗎 ?
You make me feel so beautiful因為你,我感受到人生是如此美好
Nowhere else in the world I wanna be
我不再想去世界任何一處
You make me feel so beautiful因為你,我感受到人生是如此美好
*

Whether I'm up or down無論我的人生命運起伏
There's no crowd to please所有人都不在乎我
I'm like a faith without a clause to believe in it
我像是空洞的信念,無人信任
And if all the world was smiling
假如全世界充滿歡樂愉悅的氣氛
I would only ever want to see you frown
我只會想妳是否開心
You know they can sail away in sunsets 知道嗎 ? 他們在灑落的夕陽下出遊

We'll be right here stranded on the ground而我們卻擱淺在陸上
Just happy to be found不過我們發現了屬於我們的平凡中的幸福

You make me feel so beautiful因為你,我感受到人生是如此美好
Nowhere else in the world I wanna be我不再想去世界任何一方
You make me feel so beautiful因為你,我感受到人生是如此美好

 

I have lost my illusions我已將我的幻想遺忘
I have drowned in your words
我已沉浸在妳的話語之中
I have left my confusion to a cynical world
將我的困惑留在憤世嫉俗的世界
I am throwing myself at things I don't understand
我把自己陷入未知的環境中
Discover enlightenment holding your hand但我緊握你的雙手找尋啟蒙

You are … So Beautiful你是 … 如此的美好

Yeah darling you know!親愛的,你一定明白的 !
That you make me feel so beautiful因為你,讓我感受到人生是如此的美好
Nowhere else in the world I wanna be
我不再想去世界任何一方
You make me feel so beautiful因為你,我感受到人生是如此美好

 

OurSPN 工作小組 2009/02/24

arrow
arrow
    全站熱搜

    OurSPN 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()